Žarko Stilin: Ponosan sam što sam dio tima "Tour of Croatia" i što je Crikvenica bila domaćin starta 4. etape utrke

Žarko Stilin

Velika sportska priredba, utrka „Tour of Croatia“ koja traje 6 dana i vozi se kroz cijelu Hrvatsku uz nastup 155 biciklista, odnosno 20 timova iz cijelog svijeta imala je i ove godine puno dodirnih točaka s našim gradom.
Četvrta etapa ovog nacionalnog turističko – sportskog spektakla startala je s crikveničkog trga, a imala je još jedno crikveničko tj. selačko obilježje.
Naime, naš sugrađanin, Selčan Žarko Stilin, direktor marketinške agencije aha marketing d.o.o. i suradnik našeg portala crikva.hr, voditelj je VIP protokola na ovoj utrci. Neposredno prije starta četvrte etape utrke „Tour of Croatia“ iz Crikvenice iskoristili smo trenutak njegovog boravka u redakciji za kratki razgovor o njegovom angažmanu na Touru.

Kako ste postali dio tima „Tour of Croatia“?
- Za utrku sam čuo dok je još bila samo ideja i kada se krenulo s pripremama borio sam se da moja agencija postane dio organizacije. S obzirom na dugogodišnji rad u protokolu i marketingu uspio sam dobiti taj angažman. Naime, vidio sam priliku da se kroz ovu utrku promovira Grad Crikvenica kao još neotkrivena cikloturistička destinacija i trudio se da jedna od etapa dođe u Crikvenicu u čemu sam i uspio. Moja agencija aha marketing je zamišljena prvenstveno kao marketinški promotor našega Grada u svim segmentima a ova je utrka sjajna prilika za promociju. Uvijek pokušavam kroz posao i sve svoje aktivnosti promovirati vlastiti Grad i inzistiram na lokalnim primorskim vrijednostima.

Koliko je ovakva sportska manifestacija važna za naš Grad i za Hrvatsku?
- Neosporno je da je ovakvo događanje dobrodošlo ne samo za Hrvatsku, Primorsko-goransku županiju i Grad Crikvenicu već i sve naše sugrađanine koji se bave turizmom, prvenstveno iznajmljivače. Naime, direktan prijenos iz helikoptera koji je snimao Crikvenicu, Dramalj, Jadranovo i Selce poslan je u 180 zemalja svijeta i to u najboljem trenutku, kada mnogi turisti odlučuju kamo će ići na odmor. Kada se vide ovakve spektakularne snimke, vjerujem da donose odluku doći upravo u naš grad. I drugo, ovakav događaj svakako treba iskoristiti za produženje turističke sezone i na takav način privući turiste u Crikvenicu i napuniti apartmane. Činjenica je da su među biciklistima koji sudjeluju na Touru svjetski poznate biciklističke zvijezde poput Vincenca Nibalija, Kristijana Đuraseka, Giacoma Nizzola i drugih, što svakako treba marketinški iskoristiti kako bi ovamo privukli ljubitelje biciklizma. S obzirom na rastući trend i popularnost cikloturizma u Hrvatskoj, Europi i svijetu ovo je prilika za promociju destinacije sporta i zdravlja. Vjerujem u skrivene potencijale i komparativne prednosti Crikvenice i razvoj specifičnih oblika turizma, a sve u svrhu produženja turističke sezone kako bi i naši sugrađani bolje živjeli i otvorila se nova radna mjesta.

Kako ste zadovoljni organizacijom starta četvrte etape u Crikvenici?
- Moram priznati da je organizacija samoga starta u režiji Turističke zajednice Grada Crikvenice među boljima, ako ne i najboljim, naravno gledajući s marketinškog aspekta. Ovogodišnje spektakularne snimke i fotografije crikveničkog srca, zastave, jedrilica i ostalog će u svijet poslati odličnu poruku i cjelokupni dojam o našem gradu. Nadam se da će utrka i dogodine imati jednu etapu u Crikvenici i da ću se uključiti u organizaciju starta ili cilja jedne od etapa kako bi naši sugrađani, turisti, biciklisti kao i cijeli svijet vidjeli Crikvenicu u najljepšem svjetlu, rekao je Žarko Stilin.

crikva.hr

Podijelite