Promocija kvarnerskih vina u regiji

1 - Lomo Culture (Ivana Čutura), Alin Harambašić ("Jadran" d.d.), Viktor Čikeš i Lucija Jukić ("Jadran" d.d.)
2 - Viktor Čikeš, Ivica Dobrončić i Franjo Toljanić
3 - Žarko Stilin i Franko Ružić
4 - Dejan Rubeša

Urednik najpopularnijeg regionalnog vinskog portala vino.rs Viktor Čikeš i poznata beogradska fotografkinja Lomo Culture (Ivana Čutura) posjetili su Kvarner i obišli neke od kvarnerskih vinara kako bi promovirali kvarnerske vinare u Srbiji i regiji.
U organizaciji marketinške agencije aha marketing d.o.o., koja organizira Međunarodni eno – gastro festival WineRi koji se održava u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka (Guvernerova palača), a u suradnji s crikveničkim hotelskim poduzećem Jadran d.d. predstavnici beogradskog portala vino.rs obišli su proizvođače autohtonih vina Kvarnera.
Obilazak je započeo u vrbničkoj Poljoprivrednoj zadruzi Gospoja, odnosno Vinotelu, u kojem je pjenušac Gospoja predstavio vlasnik Franjo Toljanić. Izuzev činjenice da je Kvarner treća regija prema količini proizvodnje pjenušaca u Hrvatskoj, Gospojin pjenušac proglašen je najboljim pjenušcem izvan Francuske i Italije na nedavnom ocjenjivanju pjenušaca u sklopu VinItaly.
Druga stanica obilaska bila je vinarija Šipun u Vrbniku, gdje je Ivica Dobrinčić, kojega su mediji prozvali vinski Indiana Jones, predstavio Žlahtinu Šipun i autohtone sorte od kojih je nastao rose Trojščina, nedavno uvršten među pet najkvalitetnijih rozea u Hrvatskoj i San Sigot vino autohtone sorte. Ivica priprema iznenađenje s crnom kupažom koja uskoro ulazi u boce i vjeruje da će upravo to vino služiti na ponos, ne samo vinariji Šipun već cijeloj vinskoj regiji Kvarner.
Nakon Vrbnika posjetilo se nasade autohtone sorte Jarbola, i proizvođača Franka Ružića koji je predstavio ovu autohtonu sortu – Jarbolu i pjenušac koji je nastao od Jarbole.
Zadnja vinska stanica bilo je OPG Plovanić na Kastvu, vlasnika Dejana Rubeše u kojem su imali privilegiju probati vino, pinot noar iz amfore i autohtonu, od nedavno ocijenjenu kao vrhunsko vino Belicu.
Za kraj obilaska je sudionik finalnog dijela natjecanja Hrvatski MasterChef, i vinski kum festivala WineRi, Časlav Matijević pripremio kušanje autohtonih ribljih specijaliteta, da bi se navečer u crikveničkom hotelu Espalnade održalo kušanje kvarnerskih vina i sparivanje s hranom koja je pripremljena u restoranu hotela Esplanade.

Ovaj posjet je još jedan pokazatelj da kvarnerska vina imaju prostora na tržištu i da je potrebno početi s izgradnjom branda kvarnerska vina te ga predstaviti u Hrvatskoj i regiji.

aha marketing d.o.o.

Podijelite