Novi promotivni spot Rivijere Crikvenica: "Rivijera Crikvenica – sigurno lijepa!"

Gradska uprava Grada Crikvenice pokrenula je marketinšku kampanju Rivijera Crikvenica – Sigurno lijepa kojom se naša rivijera promovira kao destinacija za siguran odmor u godini globalne pandemije.

- Očekujući turističku sezonu obilježenu globalnom pandemijom, u Gradskoj upravi smo razmišljali pozitivno i kreativno te pokrenuli čitav niz aktivnosti nastojeći čim više potaknuti turističku aktivnost – ističe zamjenica gradonačelnika Silvia Crnić. Između ostalog, osmislili smo i pokrenuli marketinšku kampanju kojom našu rivijeru, Grad Crikvenicu i Vinodolsku općinu, promoviramo putem reklamnog spota kao sigurnu destinaciju za odmor 2020. godine, pod sloganom RIVIJERA CRIKVENICA - SIGURNO LIJEPA! – smatrajući da su povoljan prometni položaj, predivan i raznolik krajolik te veliki udio smještaja u privatnim smještajnim jedinicama (koji je ove godine epidemiološki sigurniji izbor) prilike koje u ovoj godini obilježenoj globalnom pandemijom destinacija Crikvenica mora pokušat iskoristiti. Smatramo da je zadatak upravo nas, kao lokalne samouprave, promovirati Rivijeru Crikvenica kao destinaciju koja nudi sigurnost i povjerenje što će sigurno biti važni aduti u odabiru destinacije ovog ljeta. U ovom projektu, osim na područje Grada Crikvenice usmjerili smo se i na Vinodolsku općinu. Ova dva područja promatramo kao nerazdvojnu cjelinu - obalu i njeno zaleđe – koji zajedno čine rivijeru bogatu sadržajima i prirodnim ljepotama, nudeći modernom gostu ono što on traži – prirodne ljepote, priliku za aktivan odmor i za opuštanje uz more – ističe zamjenica gradonačelnika Silvia Crnić.

Mnogima je u lijepom sjećanju Crikvenica iz 90-tih godina prošlog stoljeća, no ono što Crikvenica danas nudi nešto je potpuno drugačije. Počevši od kvalitete smještaja, od uređenosti i raznolikosti plažnih prostora, brojnih mogućnosti za rekreaciju - Crikvenica i Vinodolska dolina nude jedan veoma poseban doživljaj. Promo materijalom predstavljamo upravu tu predivnu, kvalitetnu i zanimljivu, neodoljivo pristupačnu, a opet nedovoljno poznatu stranu naše rivijere – zaključuje zamjenica Crnić, te dodaje - Kroz promotivni spot na nacionalnim televizijama, društvenim mrežama i YouTube kanalima želimo se ponovno predstaviti gostu koji smatra da nas poznaje i zaintrigirati one koji nas za sada još ne poznaju, pokazati kako vidimo Crikvenicu i u kojem je smjeru ćemo se dalje razvijati. U Gradskoj upravi ističu i da su ponosni jer je ovaj spot također i kruna desetogodišnjeg ulaganja u kvalitetu i sigurnost prostora, podizanje standarda usluge te željeni zaokret prema održivom turizmu. Upravo stoga veseli vrlo pozitivna reakcija na ovu promotivnu kampanju.

Autorstvo spota potpisuju scenaristica i producentica Ana Muhar Blanquart, snimatelj i montažer Dario Bukovski te tonski majstor Eduard Plešnik.
Cijena promotivnog spota od 60 sekundi iznosi 21.125 kuna (PDV uračunat), a cijena tri promotivna spota od 30 sekundi (osnovni spot + dvije varijante s izmijenjenim kadrovima) koštaju 28.625 kn (PDV uračunat), što ukuupno iznosi 49.750 kuna.

Pozitivna klima kod sugrađana

U izradi ovog promo spota sudjelovali su naši sugrađani, „stvarni ljudi“ koji su se vrlo rado uključili u projekt i time doprinijeli kvaliteti i posebnosti ovih promo materijala. Uvijek veseli kada kroz realizaciju pojedinog projekta imaš priliku raditi s ljudima koji vole i žive za svoj grad. To je najbolji motiv za razvijanje novih projekta i aktivnosti. Također, zaista smo sretni što su naši sugrađani prepoznali naš trud i što iznimno pozitivnu reagiraju na ovu promo kampanju – ističu u gradskoj upravi.

Promotivni spot možete pogledati na sljedećoj poveznici:

http://www.crikvenica.hr/obavijesti/item/7796-promotivni-spot-za-kampanju-rivijera-crikvenica-sigurno-lijepa

 

Podijelite