3. međunarodni eno – gastro festival "WineRi 2019." u Rijeci 8. i 9. ožujka

„ Trs je naš“, slogan je 3. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2019. koji će se održati 8. i 9. ožujka od 13:00 do 19:00 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka.
Festival je najavljen je konferencijom za novinare održanoj u Centru autohtonih proizvoda Primorsko – goranska kašetica na kojoj su o festivalu govorili Žarko Stilin, organizator festivala i direktor marketinške agencije aha marketing, Dalibor Šoštarić, ravnatelj Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko – goranske županije koji su se ove godine uključili kao suorganizatori festivala, Marko Boras Mandić, dožupan Primorsko – goranske županije, dr.sc. Nikola Ivaniš, zamjenik gradonačelnika Grada Rijeke, Melita Raukar, pročelnica Upravnog odjela za turizam, poduzetništvo i poljoprivredu, Vlasta Mastrović, voditeljica projekata pri Turističkoj zajednici Kvarnera, Blanka Kalokira, viša stručna suradnica i voditeljica Odsjeka za industriju, graditeljstvo, poljoprivredu i turizam Hrvatske gospodarske komore pri Županijskoj komori Rijeka, Dalibor Kratohvil, predsjednik Obrtničke komore Primorsko – goranske županije i Sanja Lujić Pirc, voditeljica Ureda za PR i marketing Visoke poslovne škole PAR.

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 67 izlagača s više od 250 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 18 izlagača.
Među izlagačima će se biti 6 proizvođača rakija i likera, 6 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača ukrasa od drva i recikliranog papira, 2 proizvođača kraft pive i 1 proizvođač čokolade te 50 vinara. Festival, kao i prošla dva, ima humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za simboličnih 50 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi Hoću – mogu za rad s djecom s posebnim potrebama.
U sklopu festivala održat će se 8 stručnih radionica a predstavit će se i UNESCOm zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot.
Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j’ to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine će zasigurno privući mnogo sudionika jer ih vode redom iskusni stručnjaci i sommelieri Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Jelena Bulum, Marija Vukelić i Ivica Dobrinčić.
I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studentskom praksom, PAR inkubatorom.
U petak, 8.3. će se od 20:00 sati centralni WTF (wine tasting festival) party održati na botelu Marina, dok će se u subotu 9.3. od 20:00 sati centralni WTF (wine tasting festival) party održati u klubu Bačva.

Organizatori vjeruju da će ovogodišnji broj posjetitelja uvelike nadmašiti prošlogodišnji i da će festival postati mjesto susreta i okupljanja proizvođača s jedne strane, te zaljubljenika u vino i vinski svijet i ugostitelja s druge strane, odnosno da će menifestacija postati u pravom smislu novinarskih riječi „oda mediteranskom načinu života“.
Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek i Grand Tasteing Beograd.
Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga WOW i Udruga AHA.
Od ove godine festival podržava i Hrvatski konzulat Europskog vinskog viteškog reda te će na samom festivalu biti mnogi pripadnici toga reda.
Organizator festivala je marketinška agencija aha marketing d.o.o. iz Selca, a suorganizator Centar za brdsko planinsku poljoprivredu Primorsko – goranske županije, odnosno Kašetica primorsko – goranska – centar autohtonih proizvoda Primorsko – goranske županije.
Vinski kum festivala je sudionik finalnog dijela natjecanja Hrvatski MasterChef Časlav Matijević.
Pokrovitelji festivala su predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat.
Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na samom festivalu promovirati brendove „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“.
Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, La voce del popolo, Gastronaut.hr, vino.rs, svijetvina.hr, GetReport, fiuman.hr, rijecan.in, torpedo.media i crikva.hr.

crikva.hr

Podijelite