Otvoren prvi virtualni restoran u Crikvenici – ime mu je "Manjon"

1 - Josip Luka Stipanić
2 - Crikveničke rupice

Ovih dana crikvenička rivijera dobiva novi, inovativni segment ugostiteljske ponude koji će dodatno proširiti sadržaje koje vlasnici apartmana i kuća za odmor nude svojim gostima.
U sklopu ponude restorana „Rubin“ počinje s radom prvi virtualni restoran u Crikvenici kojem je nadjenuto ime „Manjon“, a vodi ga mladi ugostitelj Josip Luka Stipanić. Stipanić inače pripada trećoj generaciji ugostitelja koja je obiteljski restoran „Rubin“ pokrenula daleke 1972. godine i sada restoran želi polako transformirati iz klasične turističke gostionice u ozbiljnu gastronomsku instituciju.

- Posvećeni smo food experince pristupu, gradimo prepoznatljivost na jelima od crne slavonske svinje, kvalitetnim odležanim steakovima, vrhunskoj ribi, domaćem kruhu od kiselog kvasca koji pečemo svaki dan i još mnogo sitnih detalja koji „Rubin“ svrstavaju u sam vrh gastro ponude na ovim prostorima. – ističe Stipanić.
Stipanić nam je predstavio i novi projekt, zvučnog imena „Manjon“:
- Virtualni restoran je restoran u koji ne možete doći sjesti i konzumirati ponudu, već služi isključivo kao dostavni servis, što znači da se jela iz njegove ponude isključivo dostavljaju na lokaciju naručitelja, ili je naručitelj preuzima u samom restoranu.
Kod odabira imena htjeli smo naravno biti originalni, pa smo naš virtualni restoran nazvali „Manjon“. Manjon inače u starom fiumanskom govoru znači gurman, sladokusac, osoba koja voli i gušta u dobroj i kvalitetnoj manjani odnosno jelu. U našem slučaju „Manjon“ je virtualni restoran nastao iz kuhinje restorana „Rubin“, a služit će kao platforma za dostavu hrane na crikveničkoj rivijeri.

Kako ste došli na ideju pokretanja virtualnog restorana?

- Virtualni restorani su rastući trend u svijetu, a s obzirom na to da je ugostiteljstvo naš core bussines u "Rubinu", odlučili smo proširiti ponudu. Koncept je već poznat, s time da se mi razlikujemo po tome što cijeli proces od narudžbe do dostave kontroliramo sami, što znači da imamo naglašen personaliziran pristup, za razliku od restorana u većim gradovima koji koriste usluge dostavnih aplikacija poput glowo i wolt. Mi u „Rubinu“ smo zadnjih 14 mjeseci radili na ovom projektu, a korona kriza je ubrzala realizaciju projekta, iako smo imali namjeru krenuti 2021. godine.
Na crikveničkoj rivijeri do sad nije bilo moguće naručiti u svoj dom dostavu hrane restoranske kvalitete, tako da je ovaj korak logičan slijed u daljnjem poslovanju. Uvjeren sam da ćemo svojom uslugom pomoći crikveničkim iznajmljivačima i njihovim gostima da se lakše nose s ovom za sve novom situacijom i otežanim uvjetima poslovanja.
Crikvenica je predivno mjesto za život i odmor, pa se nadamo da ćemo ga svojom uslugom učiniti još boljim i ugodnijim.

Kako će konkretno poslovati „Manjon“?

- Hrana koja je u ponudi „Manjona“ pripremat će se u kuhinji restorana „Rubin“ u Crikvenici, restorana koji iza sebe ima tradiciju dužu od 45 godina. Naša glavna kuharica i šefica Blaženka Stipanić još je davnih dana postala gastronomski autoritet na našim prostorima, što je najbolja garancija da će iz njene kuhinje izaći jako ukusni i kvalitetni obroci. „Manjon“ ćemo razvijati u smjeru ponude jela koja nam je svima poznata, a koju ćemo svojim umijećem podići na još višu restoransku razinu, što znači da restoran "Rubin" razvijamo u smjeru food experience.

„Manjon“ (www.manjon.hr) je web shop na kojem na kojem možete odabrati jela koja su trenutno u ponudi. Također, određujete i termin u kojem želite da vam se jelo dostavi, što će naši djelatnici napraviti u zakazanom roku. Narudžbe ćemo dostavljati na željene adrese svih 7 dana u tjednu, od 11 sati ujutro do 24 sata.
Trenutno imamo manju ponudu hrane koja će se vremenom nadopunjavati, bit će tu sezonskih jela kao i dnevnih i tjednih ponuda.
Kuhamo uglavnom comfort food, domaća jela koja smo svojim umijećem podigli na višu razinu. Naša usluga je namijenjena prvenstveno vlasnicima apartmana i kuća za odmor koji tako dobivaju mogućnost pružanja dodatne usluge svojim gostima.

Vlasnici apartmana i kuća za odmor trebaju registrirati svoj objekt na našoj web stranici i s tim podacima njihovi gosti mogu naručivati hranu koja se dostavlja u njihov apartman ili kuću za odmor. Već imamo priličan broj registriranih objekata koji po recenzijama gostiju spadaju u sam vrh ugostiteljske ponude na crikveničkoj rivijeri. Svi koji se žele registrirati mogu to napraviti putem web stranice, registracija, registracija je doslovce u 3 koraka i traje svega nekoliko minuta, tako da svatko tko želi u udobnosti svojeg doma pojesti malo bolje pripremljenu hranu, može to jednostavno napraviti doma.
Postoji opcija rezerviranja hrane u točno određeno vrijeme, pa ako se ljudi vraćaju s puta ili im se jednostavno ne da kuhati taj dan a ne žele fast food, tu mi uskačemo sa svojom ponudom. Dostavu ćemo obavljati na širem crikveničkom području, što znači od Jadranova do Novog Vinodolskog, a Bribir, Grižane i Tribalj su također uključeni.

Još jednom napominjem, ovo nije fast food već kuhamo i dostavljamo hranu restoranske kvalitete. Sav mesni dio dolazi s prve eko farme Orlov put pokraj Osijeka, a riblji asortiman je isključivo iz Jadranskog mora.
Naglasak je na kvaliteti namirnica, ekologiji i podržavanju domaćih OPG-ova, kroz recepturu razvijanu tijekom 45-godišnje tradicije poslovanje „Rubina“.
Ovo je za sve nas novi korak i uvjeren sam da će biti uspješan - optimističan je Stipanić.

Ivica Šubat

Podijelite