Dalmatinski trening – priprema za projekt "Hrvatska - biciklistički raj s Marijem Zubčićem"

U sklopu nacionalnog biciklističkog projekta "Hrvatska – biciklistički raj s Marijem Zubčićem" koji će se održati u svibnju, a koji za cilj ima promociju Hrvatske kao cikloturističke destinacije primamljive sve većem broju turista koje privlači specifični oblik turizma soft adventure, vrijednosti koje promovira i zastupa Europska unija i projekta Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture, zaštite okoliša i „čistog“ načina prijevoza, te zdravog, aktivnog načina života i sigurnost u prometu, ovaj vikend će Mario Zubčić voziti „dalmatinski trening“ te spojiti najjužniju točku Hrvatske rt Oštra na poluotoku Prevlaka sa Nacionalnim parkom Paklenica.
Plan je u subotu u ranim jutarnjim satima krenuti s rta Oštra, Jadranskom magistralom, proći preko dubrovačkog Straduna, te kroz Neum do Makarske i dalje put Omiša, do cilja prvog dana Splitske rive.
Nakon noćenja u trogirskom hotelu Tragos, u nedjelju je plan startati iz trogirske ACI marine put Šibenika, Jadranskom magistralom do Vodica, Pirovca, Zadra, Nina i konačno do cilja drugog dana treninga Nacionalnog parka Paklenica.
U ova dva dana, Zubčić će odvoziti oko 500 kilometara uglavnom Jadranskom magistralom kao pripremu za projekt u svibnju. Procjena prolaska kroz mjesta na kojima će se Mario zaustaviti:
Subota, 16.3.2019.
START 8:00 rt Oštra, poluotok Prevlaka
9:45 - 10:15 Dubrovnik (Stradun)
12:45 - 13:15 Opuzen
15:45 - 16:15 Makarska
17:15 - 17:45 Omiš
18:30 - 19:00 Split CILJ

Nedjelja, 17.3.2019.
START 8:00 Trogir - ACI marina
10:15 - 10:45 Šibenik
10:45 - 11:15 Vodice - ACI marina
11:15 - 11:45 Pirovac
13:45 - 14:15 Zadar
14:45 - 15:15 Nin
17:15 - 17:45 Starigrad Paklenica - Nacionalni park Paklenica CILJ

O projektu:

„HRVATSKA – biciklistički raj s Marijem Zubčićem“ (eng. CROATIA – cycling paradise with Mario Zubčić) je nacionalni projekt bivšega hrvatskoga Mountain bike reprezentativca Marija Zubčića, Biciklističkoga kluba "Crikvenica", Udruge AHA! i marketinške agencije aha marketing d.o.o., kojim se promoviraju Hrvatska kao cikloturistička destinacija primamljiva sve većem broju turista koje privlači specifični oblik turizma soft adventure, vrijednosti koje promovira i zastupa Europska unija, zaštita okoliša i „čist“ način prijevoza, te zdrav, aktivan način života i sigurnost u prometu.
Vožnja započinje 9. svibnja 2019. (Dan Europe) i smještena je u PPS razdoblje (predsezona). Obuhvaća 9 etapa kojima će se biciklom spojiti 4 krajnje zemljopisne točke Republike Hrvatske (rt Oštra – poluotok Prevlaka – rt Lako kod Bašanije – rt Savudrija – Žabnik – dio Svetog Martina na Muri – Rađevac – dio Iloka) i obići više od 100 JLS-a, svih 21 županija, 4 nacionalna parka te nekoliko parkova prirode i zaštićenih područja.
Pokroviteljsku podršku projektu dali su Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, ministar zaštite okoliša i energetike dr.sc. Tomislav Ćorić, ministar turizma Gari Cappelli, ministar zdravstva prof.dr.sc. Milan Kujundžić i državna tajnica Središnjeg državnog ureda za šport Janica Kostelić, a organizacijsku podršku je projektiu dala i Hrvatska gospodarska komora.
Bicikl je za projekt osigurala zagrebačka tvrtka Giant (On-Off d.o.o.), a smještaj hotelsko poduzeće Valamar i hoteli Tragos iz Trogira i Dunav iz Iloka.
Datum početka vožnje, duljina od 2020 kilometara, te godina uoči 2020. asociraju na predsjedanje Hrvatske Europskom unijom u prvoj polovici 2020. godine i projekt Europske prijestolnice kulture Rijeka 2020, a marketinškim će se aktivnostima skrenuti pozornost na vrijednosti koje promovira i zastupa Europska unija. Ostali su ciljevi projekta: marketinška promocija cikloturističke ponude (stvaranje novih proizvoda u pred i post sezoni, „Bike & bed“ standard, biciklističke manifestacije, „Bike share“ sustav...) i opće turističke ponude, brendiranje Hrvatske kao poželjne i zanimljive cikloturističke destinacije, edukacija raznih ciljnih skupina o potrebi bavljenja sportom, važnosti zdravog načina života i ekologiji, podizanje svijesti o problematici sigurnosti prometa, promocija vrijednosti koje zastupa Europska unija, osvještavanje potrebe za prilagodbom koridora glavnih državnih biciklističkih ruta i povezivanjem s EuroVelo rutama i za zaštitom okoliša.
U projektu sudjeluje veliki broj sudionika i volontera, a ciljne skupine su izmedu ostalog biciklisti rekreativci i pasionirani biciklisti. Kroz media plan će se projekt oglašavati u medijima u Hrvatskoj i u medijima na stranim tržištima te na društvenim mrežama, ali u većem udjelu u Republici Hrvatskoj.
Vjerujemo da ćemo zainteresirati nacionalne, regionalne i lokalne medije da prate projekt prijenosom na nacionalnim TV postajama, reportažama ili vijestima u nacionalnim i regionalnim medijima i praćenjem u lokalnim medijima, portalima i društvenim mrežama. Glavni medijski pokrovitelji projekta su BIKE magazin http://bikemagazin.info/ i portal http://hrturizam.hr/.

Tko je Mario Zubčić?

Mario Zubčić rođen je 25. kolovoza 1985. godine. Diplomirao je na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci te stekao titulu stručni specijalist inženjer građevinarstva. Govori engleski i njemački jezik. Položio je stručni ispit i obuku na Programu stručnog osposobljavanja osoba koje provode energetske preglede i energetsko certificiranje zgrada. Nije oženjen, bavi se pčelarstvom, a od osnovne škole ljeta provodi radeći s roditeljima u obiteljskom obrtu na prodaji voća i povrća na tržnici u Crikvenici. Zaposlen je u komunalnom poduzeću "Vodovod Žrnovnica" u Novom Vinodolskom.
Njegova je najveća ljubav bicikl. Kao aktivni sportaš, jedini hrvatski biciklist koji je uspio na biciklu odvoziti dionicu Crikvenica – Vukovar (515 km) za 22:30 sati, najbolji sportaš Grada Crikvenice 2006. godine, član Brdsko- biciklističke reprezentacije Hrvatske 2006. i 2007. godine, sudionik europskih prvenstava u Italiji i svjetskoga prvenstva u brdskom biciklizmu u Škotskoj, državni prvak u maratonu, višestruki viceprvak u kupu Hrvatske te član Biciklističkoga kluba "Crikvenica" uz mnoge je osvojene nagrade na natjecanjima upoznat s trudom, odricanjem i upornošću koji su potrebni za postizanje dobrih rezultata.

aha marketing d.o.o.

Podijelite