Hotel "Katarina" u Selcu dobio moderan SPA centar


U nekadašnjem hotelu "Varaždin", danas hotelu "Katarina", nakon lanjske promjene imena te podizanja kategorije sa dvije na četiri zvjezdice, nedavno je završena druga faza uređenja u što je "Jadran" d.d. uložio 9,25 milijuna kuna. Investicija je započela krajem siječnja ove godine, a završena je krajem travnja kada je hotel i otvorio svoja vrata prvim gostima.

Uređenjem kongresne dvorane, ukupne površine 250 kvadratnih metara "Katarina" je dobila dvije multifunkcionalne i međusobno povezane dvorane ukupnog kapaciteta 300 osoba. Moderno uređene dvorane raspolažu najmodernijom tehnologijom ozvučenja, projekcija i kontrole svjetla, a povezane su i sa kuhinjom te se mogu koristiti i za razne svečanije prigode poput vjenčanja ili domjenaka. Nakon uređenja kongresne dvorane u hotelu "Omorika", ovo je novi iskorak "Jadrana" u smjeru razvoja kongresnog turizma.

Međutim ono što je prava dodana vrijednost ovog hotela je nova ponuda Katarina SPA centra koji se prostire na preko 700 kvadratnih metara i predstavlja dodatni sadržaj cijele destinacije. Relax zona s pogledom na mediteranski park, finska, turska i biofinska sauna, tuševi doživljaja, hidromasažni i prostrani bazen sa grijanom morskom vodom, tople opuštajuće klupe samo su dio nedavno završene investicije u ovaj moderni SPA centar u kojem već mogu uživati gosti hotela. Ponuda tretmana je također bogata – masaže, antistress programi, peelinzi i maske tijela samo su dio ponude hotela "Katarina", a ono što je također posebnost je da se u Katarina SPA centru koriste hrvatski kozmetički proizvodi 45 Degrees koji su dobili svjetske nagrade. Kozmetika se bazira na komine masline koji ima antioksidantski učinak u borbi protiv nastajanja slobodnih radikala te oksidativnog stresa.

- Zdravlje i well being kao koncept svakako su pravac u kojem se cijela destinacija treba razvijati, a ovo je naš prvi korak u tom smjeru. Strateškim poslovnim planom određeno je da hotel "Katarina" bude lječilišni hotel i u tom smislu želimo napraviti i dodatni iskorak u kojem sinergijski učinak svih steakholdera već daje rezultate. Budući gost neće konzumirati da bi ‘imao’ nego da bi ‘bio’ jer su njegove preferencije usmjerene prema doživljaju, a ne prema posjedovanju i upravo to je strateški pravac prema kojem se svi čimbenici u našoj djelatnosti moraju ravnati i kojeg moramo svakodnevno osvještavati. Crikvenica uz svoju povijest lječilišta te strateškog opredjeljenja rivijere u razvoju zdravstvenog turizma, Thallasotherapije, Termi Selce i svih drugih kvalitetnih zdravstvenih ustanova definitivno ima budućnost u zdravstvenom turizmu koji na globalnom planu zauzima sve više pozornosti gostiju“, izjavio je predsjednik Uprave Jadran d.d. Dino Manestar.

Projekt za drugu fazu uređenja izradila je tvrtka RBP arhitekti koja je izradila i projekt prve faze uređenja hotela dok je radove izvodila tvrtka Izgradnja futura.

Dani otvorenih vrata od 29. do 31.5.

SPA centar Katarina otvoren je i za vanjske goste pa su u "Jadranu" odlučili od 29. do 31.5. organizirati dane otvorenih vrata želeći pružiti priliku svim iznajmljivačima, ugostiteljima i građanima da i sami besplatno posjete novi SPA centar te isprobaju nove sadržaje.
Besplatan ulaz i korištenje bazena, sauna i relax zone za sve građane Grada Crikvenice moguće je uz prethodnu najavu na broj 051 764 111.

crikva.hr

Podijelite