Crikveničko-vinodolska rivijera se predstavila u Ljubljani

U subotu 11. lipnja 2022., na ljubljanskoj tržnici Savez hrvatskih društava Slovenije organizirao je turističko-kulinarsku prezentaciju pod nazivom “Osjeti Hrvatsku”. U programu su sudjelovala hrvatska društva koja djeluju u Sloveniji, koja su se predstavila sa svojim folklornim i gastronomskim programom.
Na poziv organizatora posebni gosti ovog programa bili su predstavnici Crikveničko-vinodolske rivijere, kao jedne od omiljenih hrvatskih destinacija za odmor gostiju iz Slovenije. Osim brojnih stanovnika Ljubljane, našli su se i turisti iz europskih zemalja te SAD-a koji su bili oduševljeni s ponudom. U prezentaciji su sudjelovale Turistička zajednica Grada Crikvenice, Turistička zajednica Grada Novi Vinodolski i Turistička zajednica Općine Vinodolske općine, a ponuđeni su autohtoni proizvodi i dobra zabava uz „Trio Crikvenica“.  

- Slovenci jako dobro poznaju kvarnersku obalu te putuju tijekom cijele godine. Mnoge izvansezonske programe pripremamo prilagođavajući se njihovim željama pa smo tako i organizirali manifestaciju Experience Crikvenica, outdoor-wellness-gastro program. I naše oglašavanje smo usmjerili na ciljne skupine u Sloveniji, a brojni su i česti sudionici većih sportsko-turističkih događanja, poput trkačkog ili plivačkog maratona u Crikvenici. Privlači ih bogata turistička ponuda, prekrasne plaže, vrhunska mikroklima te brojne mogućnosti za aktivan odmor. Također su pobornici cikloturizma, ali i drugih sličnih aktivnih sadržaja, a posebno pohvaljuju manifestaciju Mjesec plave ribe. Drago nam je da smo prezentirali ponudu Crikveničko-vinodolske rivijere, osobito outdoor sadržaja za koje smo napravili i nove promotivne materijale (outdoor brošuru i biciklističku kartu). Slovenci svake godine ostvaruju sve veći turistički promet i već tradicionalno su u top 3 stranih zemalja po broju noćenja. Sigurni smo da će i ove godine posjeta sa slovenskog tržišta premašiti planirane brojke, što nas posebno veseli. – saznajemo od direktorice TZG Crikvenice Marijane Biondić.  

- Predstavljanje Crikveničko-vinodolske rivijere u Ljubljani pokazalo se kao pun pogodak. Tržnica prepuna ljudi, ne samo Slovenaca već i posjetitelja kojima smo se na ovaj način imali priliku predstaviti i pozvati ih da budu naši gosti. Bez obzira na pandemiju koja je ostavila traga, smanjila fizički kontakt i otuđila ljude, ipak je ovo jedan jako dobar oblik promocije kroz koju se destinacije mogu predstaviti na određenom tržištu. Osim samih promotivnih materijala, svi zainteresirani mogli su doživjeti destinaciju i kroz segmente gastronomije, tradicionalne glazbe i običaja odnosno manifestacije Ružice Vinodola s obzirom da je predstavljena odora Ružice i priča o manifestaciji. Nadam se da je jedan bitno drugačiji period koji smo proživjeli iza nas te da će ovo ponovno postati normalan način promocije destinacije. – poručuje Tena Peričić, direktorica TZG Novi Vinodolski.  

Direktorica TZO Vinodolske općine Alenka Spoja je također zadovoljna nastupom, a posebno je istaknula veliki broj upita za smještajem u zaleđu, pohvalama na račun gastronomske ponude te kulturno-zabavnih događanja. Drago nam je da gosti prepoznaju i Vinodol kao poželjnu destinaciju, osobito u proljeće i jesen, kada kupališna sezona ne predstavlja motiv dolaska. Tada je naša ponuda posebno tražena i veseli nas što takve sadržaje traži sve veći broj posjetitelja.  

Kao znak početka suradnje, izmijenjeni su pokloni sa Savezom hrvatskih društava u Sloveniji, čiji je predsjednik Đanino Kutnjak i Hrvatskim kulturnim društvom Međimurje Ljubljana, predsjednik Štefan Šimunić.

Podijelite